het groene mini boekje

het groene mini boekje
een klein boekje vol met groene plaatjes. Kleurpotlood, mooi papier, acryl verf, stempels, mooie plaatjes en emboising

Volgers

maandag 2 mei 2011

We hebben een nieuwe gast, gewoon komen aan vliegen (denk ik) Hij zit al 6 dagen bij ons zwembad, maar lijkt niet te weten wat te doen met zo een grote plas water. Hij of zij loopt de hele dag rond in het gras en om het zwembad en is blijkbaar van plan verlopig te blijven. Gezellig, alleen durf ik de kat nu niet buiten te laten.


1 opmerking:

  1. Oh, wat leuk! Een logéé ;-)

    Heerlijk trouwens dat je alle tijd aan je hobby's kunt besteden. Ik heb de foto's van jullie huis en tuin gezien en ik kan mij zo voorstellen dat je daar alleen al inspiratie van krijgt. Hihi, misschien is mr. of mvr. gans wel gekomen om te poseren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen