het groene mini boekje

het groene mini boekje
een klein boekje vol met groene plaatjes. Kleurpotlood, mooi papier, acryl verf, stempels, mooie plaatjes en emboising

Volgers

vrijdag 11 februari 2011

award van Janny gekregen




                                            

Wat een leuke verrassing.. Bedankt.

Ik heb een Award gekregen van Janny Ik vond het een erg leuke verrassing en wil Janny hiervoor bedanken. Ik vind het heel leuk om waardering te krijgen voor wat ik maak.

                                               

Graag wil ik de volgende personen nomineren voor de Award.
http://jeanysbrunnen.blogspot.com/
http://elliecreahoekje.blogspot.com/
  http://moederjohan.blogspot.com

* Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster Blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest) over.
*Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig).
*Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie)
*Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.
*Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn, met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen.


Groetjes en tot ziens op jullie blog
Janita



2 opmerkingen:

  1. wat lief van je janita, ik zal het koesteren. lieve groeten van mie, janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief van je, al ben ik ben ik niet zo op awards!
    Heb het op mijn blog gezet..

    BeantwoordenVerwijderen